• Dostawa i zwrot

Wysyłka

1. Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu w wybrany przez niego sposób: przesyłką kurierską lub przesyłka InPost.

Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Dostarczenie towaru do klienta

W momencie odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności pracownika firmy Kurierskiej. W przypadku uszkodzenia towaru lub braku wskazanego w zamówieniu produktu należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier).

W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej i spisany zostanie protokół reklamacyjny.

Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu Kupującego wyłącznie gdy waga przesyłki nie przekracza 30 kg oraz standardowych gabarytów. W przypadku towarów o większej wadze lub gabarytach przesyłka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku lub musi zostać odebrana z samochodu kuriera przez odbiorcę.

Zwroty

Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).

Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.

Koszty zwrotów ponosi kupujący.

 

Reklamacje

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.

Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.

UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!

 

Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany poniżej:

eFranko.pl

Radosław Lewandowski

ul. Hubego 1/33

87-100 Toruń