-
Dostawa i zwrot
Wysyłka
1. Zamówiony towar jest dostarczany kupującemu w wybrany przez niego sposób: przesyłką kurierską lub przesyłka InPost.
Koszty wysyłki pokrywa kupujący.
Dostarczenie towaru do klienta
W momencie odbioru przesyłki Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w obecności pracownika firmy Kurierskiej. W przypadku uszkodzenia towaru lub braku wskazanego w zamówieniu produktu należy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia (druk tego protokołu zobowiązany jest posiadać kurier).
W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej i spisany zostanie protokół reklamacyjny.
Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu Kupującego wyłącznie gdy waga przesyłki nie przekracza 30 kg oraz standardowych gabarytów. W przypadku towarów o większej wadze lub gabarytach przesyłka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku lub musi zostać odebrana z samochodu kuriera przez odbiorcę.
Zwroty
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają orginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem).
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany poniżej:
eFranko.pl
Radosław Lewandowski
ul. Hubego 1/33
87-100 Toruń